GetBoost Live

youtube-1.png

Čeští politici před volbami krouží kolem youtuberů. Co brzdí zapojení mladých hvězd internetu?

Nevyužtí potenciálu youtuberů v Česku je škoda, protože statistiky ukazují, že více než 75% odběratelů youtuberů je 18+, tedy potenciálních voličů.

valda.png

Dá se státní podnik propagovat youtubery? Takhle to zkusily České Dráhy

Vliv a sílu youtuberů si uvědomují a především zkoušejí už i v podnicích, do kterých byste to možná na první pohled neřekli. Jako marketingový prostředek je zvolily České dráhy. Jak jim to vyšlo?

bez-nazvu.png

Jak na reklamní kampaň s využitím youtuberů

Spolupráce s influencery je velice citlivý způsob reklamy, který – když se nepovede – může uškodit nejen značce, ale i samotnému youtuberovi. Jak se nespálit a jak s tímto křehkým marketingovým nástrojem pracovat?

rsz_aquababes_3.jpg

Digitální strategii Aquababes zajistí Get Boost

Digitální komunikace Aquababes má kromě YouTube jako primárního kanálu zahrnout sekundárně Facebook, Instagram, Snapchat, za nimi Twitter. A samozřejmě web.

youtube362x203.png

YouTube trestá tvůrce obsahu, jejichž videa nejsou "přívětivá k inzerentům"

Nová pravidla zavedená YouTube trestají tvůrce obsahu, kteří jsou nekorektní nebo urážejí diváky. Nedostávají provizi z reklamy. Youtubeři protestují.

sampleutuberingintro362x203.jpg

Generace Z nechala dopravně zkolabovat Letňany. Přijela se podívat na své youtubery na festival Utubering

Utubering, open-air festival pro generaci Z, už podruhé opanoval pražské Letňany. Hvězdy z oblíbených kanálů YouTube tu rozdávaly úsměvy, objetí a rady nekonečným zástupům fanoušků. Festival se po loňských problémech s několikahodinovým čekáním na podpisy zmenšil na 11 111 návštěvníků.

utuberinggallery01362x203.jpg

David Růžička z Get Boost: YouTube už není jen hračka pro děti

Videa Jirky Krále na serveru YouTube nasbírala 63 milionů zhlédnutí. Na první ročník festivalu Utubering přišlo 20 tisíc lidí. V obojím má prsty agentura Get Boost, která svérázné tvůrce videoobsahu zastupuje.

influx-kolage

Get Boost chystá databázi influencerů Influx

Vznikající platforma Influx umožní spravovat a analyzovat kampaně s populárními osobnostmi na sociálních sítích.

bubble.png

Skočí firmám na všechno? Youtubeři jako marketingový nástroj

Většina youtuberů si nyní dává velký pozor na to, s jakou značkou se spojí, protože pokud by se značka ukázala jako nesolidní, mohlo by to výrazně poškodit jejich vztah s diváky.

lenka_capova_mediar.jpg

Get Boost najal Čápovou jako šéfku marketingu

V Get Boostu bude zvyšovat povědomí o rozšiřujícím se portfoliu služeb a zdůrazní posun agentury ke strategiím firemních kanálů na YouTube.

2015mam.jpg

Na YouTube vznikají i kanály pro starší cílovou skupinu, pro značky je to nová příležitost

Myslím, že prázdné místo pro různé niché skupiny u nás na trhu zaplní specializované kanály značek, pro které to bude nový klíčový kanál marketingové komunikace.

2016mladypodniaktelgb362x203.jpg

Tomáš Gavlas: Kdo jsou youtubeři a jak s nimi pracovat?

Nejsou to jen děti před kamerou. Jsou příležitostí, jak je i vy můžete využít pro svůj byznys. A svým content marketingem, správou sociálních sítí a svou prací s komunitou jsou i obrovskou inspirací.

2016ieabetter362x203.jpg

Máme 1.místo v soutěži IEA 2015

Za kampaň Český Slavík Mattoni 2015 pro Karlovarské minerální vody jsme získali 1. místo v kategorii Společnost, politika, kultura. Hooray.

2016ceska-teelvize.jpg

Česka televize - 168 hodin

Youtubeři jsou fenomén, který na síle nabral i v Česku. Nejúspěšnější české autory pravidelně sledují statisíce lidí.

2015dvtv-1.jpg

DVTV: Youtubeři jsou hrdinové nové generace, tvrdí jejich manažer

U youtuberů je krásné, že jsou autentičtí, že vytvářejí obsah, který je přirozený a užitečný pro ty diváky, co se na něj dívají, tvrdí Tomáš Gavlas.

1 2 3
CO NOVÉHO V INFLUENCER & YOUTUBE MARKETINGU?Přihlašte se k našemu boostletteru a už vám nic neunikne Přihlásit Zavřít
Jsme: *

Menu