Nevyužtí potenciálu youtuberů v Česku je škoda, protože statistiky ukazují, že více než 75% odběratelů youtuberů je 18+, tedy potenciálních voličů.
Vliv a sílu youtuberů si uvědomují a především zkoušejí už i v podnicích, do kterých byste to možná na první pohled neřekli. Jako marketingový prostředek je zvolily České dráhy. Jak jim to vyšlo?
Spolupráce s influencery je velice citlivý způsob reklamy, který – když se nepovede – může uškodit nejen značce, ale i samotnému youtuberovi. Jak se nespálit a jak s tímto křehkým marketingovým nástrojem pracovat?
Digitální komunikace Aquababes má kromě YouTube jako primárního kanálu zahrnout sekundárně Facebook, Instagram, Snapchat, za nimi Twitter. A samozřejmě web.
Nová pravidla zavedená YouTube trestají tvůrce obsahu, kteří jsou nekorektní nebo urážejí diváky. Nedostávají provizi z reklamy. Youtubeři protestují.
Utubering, open-air festival pro generaci Z, už podruhé opanoval pražské Letňany. Hvězdy z oblíbených kanálů YouTube tu rozdávaly úsměvy, objetí a rady nekonečným zástupům fanoušků. Festival se po loňských problémech s několikahodinovým čekáním na podpisy zmenšil na 11 111 návštěvníků.
Videa Jirky Krále na serveru YouTube nasbírala 63 milionů zhlédnutí. Na první ročník festivalu Utubering přišlo 20 tisíc lidí. V obojím má prsty agentura Get Boost, která svérázné tvůrce videoobsahu zastupuje.
Vznikající platforma Influx umožní spravovat a analyzovat kampaně s populárními osobnostmi na sociálních sítích.
Většina youtuberů si nyní dává velký pozor na to, s jakou značkou se spojí, protože pokud by se značka ukázala jako nesolidní, mohlo by to výrazně poškodit jejich vztah s diváky.
V Get Boostu bude zvyšovat povědomí o rozšiřujícím se portfoliu služeb a zdůrazní posun agentury ke strategiím firemních kanálů na YouTube.
Myslím, že prázdné místo pro různé niché skupiny u nás na trhu zaplní specializované kanály značek, pro které to bude nový klíčový kanál marketingové komunikace.
Nejsou to jen děti před kamerou. Jsou příležitostí, jak je i vy můžete využít pro svůj byznys. A svým content marketingem, správou sociálních sítí a svou prací s komunitou jsou i obrovskou inspirací.
Za kampaň Český Slavík Mattoni 2015 pro Karlovarské minerální vody jsme získali 1. místo v kategorii Společnost, politika, kultura. Hooray.
Youtubeři jsou fenomén, který na síle nabral i v Česku. Nejúspěšnější české autory pravidelně sledují statisíce lidí.
U youtuberů je krásné, že jsou autentičtí, že vytvářejí obsah, který je přirozený a užitečný pro ty diváky, co se na něj dívají, tvrdí Tomáš Gavlas.