GetBoost Live

2019_05 imcczechawards.jpg
Influencer Marketing

Odnášíme si bronz z IMC Czech Awards

Naše kampaň "Jak se stát YouTuberem", kterou jsme realizovali pro Heureku získala v kategorii Digitální idea třetí příčku.

2019_04 fenixaward.jpg
Youtube Marketing

Máme první místo za YouTube!

Podařilo se nám získat první místo v kategorii YouTube na oborové soutěži Fenix content marketing s kanálem našeho milého klienta Heureka!

2019_03 FMfocus.jpg
Influencer Marketing

Přednášeli jsme na konferenci FM Focus

V dubnu měl náš ředitel David Růžička přednášku na téma "Návratnost investice do Influencer Marketingu" na konferenci FM Focus. Shrnutí přednášky můžete najít v květnovém čísle Marketing & Media.

2019_02 podnikatel.cz
Influencer Marketing

Spolupráce s mikroinfluencery nestojí mnoho a může ovlivnit spoustu lidí

Pro server podnikatel.cz jsme se vyjadřovali k tématu mikroinfluencerů. V článku zjistíte čím je spolupráce s nimi specifická, jaké jsou její výhody a také jaká rizika sebou přináší.

2019_01 czechonlineexpo.jpg
Youtube Marketing

Vzděláváme na Czech Online Expu

Naše YouTube manažerka Nikol Šimarová přednášela na letošním Czech Online Expu v rámci Social Summitu o tom, jak uspět jako firma na YouTube.

depositphotos-influencer-1-prev.jpg
Influencer Marketing

Při výběru influencerů myslete na důsledky i svou reputaci

Pokud nemáte zkušenosti s influencer marketingem, tak si na serveru Podnikatel můžete přečíst článek, do kterého jsme přispívali tipy na co si dát pozor a jak přistoupit k výběru těch správných influencerů.

2018_02 marketingamedia
Influencer Marketing

Sbohem YouTube, přichází Instagram

V posledním tištěném čísle Marketing & Media se náš ředitel David Růžička vyjadřuje k tomu jak se influencermarketing změnil od té doby, kdy ho v ČR pomáhal spoluutvářet. Mimo nových trendů se dočtete i o negativních aspektech a vývoji tohoto odvětví, o kterých ostatní radši nemluví.

2018_01 ebusinessforum.jpg
Influencer Marketing

Mluvili jsme na E-Business Fóru 2018

Náš David Růžička mluvil na téma "Trendy v Influencer Marketingu" a specificky o využití mikroinfluencerů. Mohli jste se dozvědět o koho se jedná, jaká specifika spolupráce s nimi obnáší a kdy se vyplatí jich využít pro posílení vašeho byznysu.

mediaguru.png
Influencer Marketing

Jak se vyhnout chybám v influencer marketingu?

Vybavíte si některé z youtuberských failů? Bubbleology, BMW, PewDiePie & Disney Studios a samozřejmě také ODA & Mike je pán - připomeneme vám ty největší z nich a k tomu přihodíme i rady, jak se takovým chybám zaručeně vyhnout.

prirucka.png

Jak docílit autenticity kampaně s využitím youtuberů?

Podívejte se na naši case study o značce Strongbow a její kampani Kouření OUT / Příroda IN. Zapojeno bylo 7 youtuberů a ke každému z nich byl zvolen adekvátní způsob propagace brandu. Všechny spolupráce byly jako vždy přiznané, a přesto dosáhly dohromady téměř 1 000 000 zhlédnutí.

24_zoella.jpg

Šest rad, jak zkrotit youtubery

Marketéři se při spolupráci se známými figurami na sociálních sítích bojí, že ztratí kontrolu nad výsledkem. Předejděte havárii a držte se šesti základních pravidel.

info-1.png

Strany po youtuberech v kampani nesáhly. Co brzdí zapojení mladých hvězd internetu?

Firmy už si jejich potenciálu všimly. O jejich zapojení uvažovali i čeští politici. Ještě před pár měsíci tvrdili, že kolem nich opatrně našlapují. Několik týdnů před volbami ale bylo zjevné, že do praxe se tento záměr příliš nepřevedl.

jidlo-resize.png

Jak využít oblibu "food porna" při tvorbě obsahu

Přes 70 % lidí, kteří na internetu sledují videa o jídle, je ve věku 18 až 34 let. Toho ve svých kampaních využily značky Knorr, Nestlé, Helmann´s či Lipton. Vznikla tak seznamka na základě chutí či výzva mezi youtubery k přípravě sendvičů, na které jsme se s Helmann´s podíleli.

mikroinfluencer-resize.png

Mikroinfluenceři hýbou světem. Proč je využít na YouTube?

Steve Bartlett z agentury Social Chain letošní rok nazval rokem mikroinfluencerů. Proč? Kdo je vůbec tím mikroinfluencerem a jak se jejich využití projevilo v naší kampani pro ČSOB?

foto.png

Přelomový rozsudek kvůli vulgarismům. Na ‚zavření‘ je ale půlka českého YouTube

„Obecně platí pravidlo, že problémové a explicitně kontroverzní tvůrce nezapojujeme. Je naše zodpovědnost klienta chránit, aby se nespojoval s tvůrci, kteří vystupují proti jeho filosofii,“ říká Tomáš Gavlas.

CO NOVÉHO V INFLUENCER & YOUTUBE MARKETINGU?Přihlašte se k našemu boostletteru a už vám nic neunikne Přihlásit Zavřít
Jsme: *

Menu