Agentura Get Boost navazuje dlouhodobou spolupráci s Českou filharmonií a se společností Lunacup, českým výrobcem dámské intimní hygieny.
Do agentury Get Boost přichází na pozici production manager Luisa Pánková. Dřív pracovala na téže pozici v produkční agentuře Doit.films.
Pro iDnes.cz jsme se vyjadřovali k tématu reklamy s malými dětmi na sociálních sítích a jejich rizicích.
Pro Blesk zprávy jsme přispěli do článku o problematice neoznačování reklamních příspěvků na sociálnách sítích.
Náš ředitel David Růžička se pro Radiožurnál vyjadřoval k tématu dětských YouTuberů. Kde se tento fenomén vzal, kdo za ním stojí a kolik si takové mladé hvězdy vydělají, to vše se doslechnete v reportáži Terezy Beránkové.
Společnou přednášku o tom, že spolupráce s influencery může být skvělým komunikačním kanálem a přinést vysokou návratnost investice, měli na konferenci Influencering náš Robin Růžička a Marek Dobrý z Heureky.
Google připravil případovou studii naší společné práce s Heureka.cz / sk kde ukazuje, že YouTube video může skvěle fungovat i pro performance marketing.
Na iDnes.cz mluví náš ředitel David Růžička o tom, jakou roli v procesu influencer marketingu hraje zprostředkující agentura a jak tento proces zpravidla vypadá.
Pro Radiožurnál jsme komentovali influencer marketingový trend z poslední doby, kde influenceři nakupují tašky luxusní módních značek a fotí se s nimi na sociální sítě. Proč to dělají a jaké má toto jednání dopady si poslechněte v reportáži.
Naše kampaň "Jak se stát YouTuberem", kterou jsme realizovali pro Heureku, získala v kategorii Digitální idea třetí příčku.
Podařilo se nám získat první místo v kategorii YouTube na oborové soutěži Fenix content marketing s kanálem našeho milého klienta Heureka!
Naše YouTube manažerka Nikol Šimarová přednášela na letošním Czech Online Expu v rámci Social Summitu o tom, jak uspět jako firma na YouTube.
Náš David Růžička mluvil na téma "Trendy v Influencer Marketingu" a specificky o využití mikroinfluencerů. Mohli jste se dozvědět o koho se jedná, jaká specifika spolupráce s nimi obnáší a kdy se vyplatí jich využít pro posílení vašeho byznysu.
V dubnu měl náš ředitel David Růžička přednášku na téma "Návratnost investice do Influencer Marketingu" na konferenci FM Focus. Shrnutí přednášky můžete najít v květnovém čísle Marketing & Media.
Pro server podnikatel.cz jsme se vyjadřovali k tématu mikroinfluencerů. V článku zjistíte čím je spolupráce s nimi specifická, jaké jsou její výhody a také jaká rizika sebou přináší.