GetBoost Live

2019_08 idnes.jpg

Dítě jako reklama

Pro iDnes.cz jsme se vyjadřovali k tématu reklamy s malými dětmi na sociálních sítích a jejich rizicích.

gbmedia_2019_11 luisa.jpg

Produkční manažerkou Get Boost je Pánková

Do agentury Get Boost přichází na pozici production manager Luisa Pánková. Dřív pracovala na téže pozici v produkční agentuře Doit.films.

2019_06 radiozurnal.jpg

Fenomén dětských YouTuberů

Náš ředitel David Růžička se pro Radiožurnál vyjadřoval k tématu dětských YouTuberů. Kde se tento fenomén vzal, kdo za ním stojí a kolik si takové mladé hvězdy vydělají, to vše se doslechnete v reportáži Terezy Beránkové.

2019_09 influencering.jpg

Get Boost na Influenceringu

Společnou přednášku o tom, že spolupráce s influencery může být skvělým komunikačním kanálem a přinést vysokou návratnost investice, měli na konferenci Influencering náš Robin Růžička a Marek Dobrý z Heureky.

2019_08 idnes.jpg

Přípravou fotky stráví i měsíce, smlouvy neřeší

Na iDnes.cz mluví náš ředitel David Růžička o tom, jakou roli v procesu influencer marketingu hraje zprostředkující agentura a jak tento proces zpravidla vypadá.

2019_07 googleheurekacase.jpg

YouTube video jako výkonnostní nástroj

Google připravil případovou studii naší společné práce s Heureka.cz / sk kde ukazuje, že YouTube video může skvěle fungovat i pro performance marketing.

2019_06 radiozurnal.jpg

Jak si influenceři vytvářejí umělý image

Pro Radiožurnál jsme komentovali influencer marketingový trend z poslední doby, kde influenceři nakupují tašky luxusní módních značek a fotí se s nimi na sociální sítě. Proč to dělají a jaké má toto jednání dopady si poslechněte v reportáži.

2019_05 imcczechawards.jpg
Influencer Marketing

Odnášíme si bronz z IMC Czech Awards

Naše kampaň "Jak se stát YouTuberem", kterou jsme realizovali pro Heureku, získala v kategorii Digitální idea třetí příčku.

2019_10 blesk.jpg

Vydělávají nepřiznanou reklamou. Influenceři ovlivňují hlavně děti

Pro Blesk zprávy jsme přispěli do článku o problematice neoznačování reklamních příspěvků na sociálnách sítích.

2019_04 fenixaward.jpg
Youtube Marketing

Máme první místo za YouTube!

Podařilo se nám získat první místo v kategorii YouTube na oborové soutěži Fenix content marketing s kanálem našeho milého klienta Heureka!

2019_03 FMfocus.jpg
Influencer Marketing

Přednášeli jsme na konferenci FM Focus

V dubnu měl náš ředitel David Růžička přednášku na téma "Návratnost investice do Influencer Marketingu" na konferenci FM Focus. Shrnutí přednášky můžete najít v květnovém čísle Marketing & Media.

2019_02 podnikatel.cz
Influencer Marketing

Spolupráce s mikroinfluencery nestojí mnoho a může ovlivnit spoustu lidí

Pro server podnikatel.cz jsme se vyjadřovali k tématu mikroinfluencerů. V článku zjistíte čím je spolupráce s nimi specifická, jaké jsou její výhody a také jaká rizika sebou přináší.

2019_01 czechonlineexpo.jpg
Youtube Marketing

Vzděláváme na Czech Online Expu

Naše YouTube manažerka Nikol Šimarová přednášela na letošním Czech Online Expu v rámci Social Summitu o tom, jak uspět jako firma na YouTube.

depositphotos-influencer-1-prev.jpg
Influencer Marketing

Při výběru influencerů myslete na důsledky i svou reputaci

Pokud nemáte zkušenosti s influencer marketingem, tak si na serveru Podnikatel můžete přečíst článek, do kterého jsme přispívali tipy na co si dát pozor a jak přistoupit k výběru těch správných influencerů.

2018_02 marketingamedia
Influencer Marketing

Sbohem YouTube, přichází Instagram

V posledním tištěném čísle Marketing & Media se náš ředitel David Růžička vyjadřuje k tomu jak se influencermarketing změnil od té doby, kdy ho v ČR pomáhal spoluutvářet. Mimo nových trendů se dočtete i o negativních aspektech a vývoji tohoto odvětví, o kterých ostatní radši nemluví.

CO NOVÉHO V INFLUENCER & YOUTUBE MARKETINGU?Přihlašte se k našemu boostletteru a už vám nic neunikne Přihlásit Zavřít
Jsme: *

Menu