Produktová řada značky Garnier zákazníky není vnímána jako spolehlivá, efektivní a vysoké kvality.
Produktová řada značky Garnier zákazníky není vnímána jako spolehlivá, efektivní a vysoké kvality.
Změnit vnímání kvality značky v očích zákazníků.
L‘Oreal bude distribuovat 1000 balíčků s neoznačenou testovací sadou výrobků Garnier mezi zákazníky z ČR a Slovenska.
Ti budou mít možnost si produkty bez předsudků vyzkoušet a podělit se o svůj dojem na webu www.zachranmojevlasy.cz (.sk).
Petra Lovelyhair, Shopaholic Nicol, Týnuš Třešničková, Makyna016, Stylewithme, Patty IMAGE
Pro nejefektivnější komunikaci kampaně a zajištění dostatečného množství zájemců o testovací balíčky se společnost L‘Oreal rozhodla využít předních českých a slovenských influencerek z oblasti beauty & fashion.
Kampaň zahájila dvojnásobná držitelka titulu blogerka roku Petra Vančurová, která ve videu na svém YouTube kanále balíček rozbalila, výrobky otestovala a své divačky přesměrovala na mikrostránku kampaně, kde si mohly zažádat o vlastní testovací sadu.
„Klíčové KPI (1000 zájemkyň o testovací sadu) se podařilo splnit do 50 minut od publikace Petřina videa.“
Po odeslání tajemných balíčků a získání dostatečného počtu vyjádření od zákazníků proběhlo odhalení tajemného produktu ze zasílané testovací sady formou video spotu představujícího influencerky, jenž se do kampaně zapojily.
Odhalení doprovázelo spuštění upravené mikrostránky doplněné o branding Garnier, představení produktů a vyjádření známých influencerek.
„Reklamní video spot využívající influencerek měl výrazně vyšší engagement uživatelů než standardní reklamní spoty převzaté z televize.“
15 730
zájemců o testovací balíčky
243 258
celkový dosah na soc. sítích
223 600
celkový počet zhlédnutí u videí
zájemců o testovací
balíček
dosah na
sociálních sítích
zhlédnutí u videií
na youtube