L‘ORÉAL Česká republika s.r.o.

Garnier fructis

Problém

Produktová řada značky Garnier zákazníky není vnímána jako spolehlivá, efektivní a vysoké kvality.

Zadání

Hlavní poselství

Produktová řada značky Garnier zákazníky není vnímána jako spolehlivá, efektivní a vysoké kvality.

Cíl kampaně

Změnit vnímání kvality značky v očích zákazníků.

Koncept

L‘Oreal bude distribuovat 1000 balíčků s neoznačenou testovací sadou výrobků Garnier mezi zákazníky z ČR a Slovenska.
Ti budou mít možnost si produkty bez předsudků vyzkoušet a podělit se o svůj dojem na webu www.zachranmojevlasy.cz (.sk).

Zapojení Youtubeři:

Petra Lovelyhair, Shopaholic Nicol, Týnuš Třešničková, Makyna016, Stylewithme, Patty IMAGE

Teasing

Komunikace kampaně

Pro nejefektivnější komunikaci kampaně a zajištění dostatečného množství zájemců o testovací balíčky se společnost L‘Oreal rozhodla využít předních českých a slovenských influencerek z oblasti beauty & fashion.

Start kampaně

Kampaň zahájila dvojnásobná držitelka titulu blogerka roku Petra Vančurová, která ve videu na svém YouTube kanále balíček rozbalila, výrobky otestovala a své divačky přesměrovala na mikrostránku kampaně, kde si mohly zažádat o vlastní testovací sadu.

Klíčové KPI (1000 zájemkyň o testovací sadu) se podařilo splnit do 50 minut od publikace Petřina videa.

Reveal

Odhalení produktů Garnier

Po odeslání tajemných balíčků a získání dostatečného počtu vyjádření od zákazníků proběhlo odhalení tajemného produktu ze zasílané testovací sady formou video spotu představujícího influencerky, jenž se do kampaně zapojily.

Odhalení doprovázelo spuštění upravené mikrostránky doplněné o branding Garnier, představení produktů a vyjádření známých influencerek.

Reklamní video spot využívající influencerek měl výrazně vyšší engagement uživatelů než standardní reklamní spoty převzaté z televize.

Výsledky

 

15 730

zájemců o testovací balíčky

 

243 258

celkový dosah na soc. sítích

 

223 600

celkový počet zhlédnutí u videí

KPI‘s

 

1000

zájemců o testovací
balíček

 

200 000

dosah na
sociálních sítích

 

150 000

zhlédnutí u videií
na youtube

Dosaženo 1500% KPI‘s

100% +1400%

Testimoniál

Videa Influencerů

CO NOVÉHO V INFLUENCER & YOUTUBE MARKETINGU?Přihlašte se k našemu boostletteru a už vám nic neunikne Přihlásit Zavřít
Jsme: *

Menu