Představit univerzální strojky Philips Click & Style cílové skupině mladých lidí skrze online influencery, ukázat Philips jako moderní a pokrokový brand, který umí pracovat s komunitami na sociálních sítích a motivovat cílovou skupinu k nákupu produktů.
Philips ve spolupráci s online influencery připraví sérii 9 „extrémních výzev“. Ty poté budou k dispozici na kampaňové mikrostránce, včetně motivátoru k nákupu produktu.
Kampaň odstartovala spuštěním mikrostránky, kde lidé hlasovali o tom co daný influencer udělá za extrémní výzvu. Po hlasování obdrželi slevový kupón na nákup produktu.
Kampaň jsme připravili ve spolupráci s Partnerskou agenturou
kategorie spotřební zboží, služby
Český Direkt & Promo 2016
Philips se otevřeně přihlásil ke kampani, vtipnou formou v povedeném intro klipu. V kombinaci s přidanou hodnotou (divácky zajímavý obsah využívající populárních online hvězd) si tak okamžitě získal sympatie diváků.
Ty se poté promítly jednak ve výsledcích, kdy kampaň výrazně překonala všechny stanovené cíle, tak v reakcích lidí, kteří reklamu viděli. Ať už formou pozitivních reakcí a komentářů, nebo velkým organickým dosahem brandovaných reklamních videií přímo od Philipsu.
Doprovodná brand videa ke kampani od Philipsu získalo jako vedlejší efekt přes 146.101 organických zhlédnutí.
Díky přiznání reklamního sdělení obdržela videa i 97% kladných hodnocení..
celkový počet zhlédnutí u videí
celkový dosah na soc. sítích
návštěvníků webu
registrací návštěvníků webu
interakcí návštěvníků webu
Youtube Views
dosah na sociálních sítích
návštěvníků webu
registrací návštěvníků webu
interakcí na webu