Youtubeři jsou nejsilnějšími influencery dneška. Síla jejich vlivu na mladé lidi mnohonásobně převyšuje tradiční celebrity i jiné typy influencerů ze sociálních sítí. Nesrovnatelná je i šířka zásahu a autenticita jejich komunikace. Jejich tvorba dnes a denně inspiruje stovky milionů mladých lidí po celém světe. Jako hlasy nové generace mají přímý vliv na jejich nákupní rozhodování a dokáži ho efektivně ovlivnit.
Exkluzivní spojení s nejvlivnějšími influencery
Obsah na míru s širokým zásahem na cílové publikum
Praxí ověřené zkušenosti a specializované knowhow
Unikátní možnosti systému Influx
Partnera, který realizoval přes 100 kampaní s youtubery
Certifikovanou společnost která je Youtube partnerem
Realizovat kampaň s Youtubery tak, aby přinesla kýžené výsledky, naplnila očekávání a neohrozila dobré jméno značky, je složitější než se na první pohled může zdát. My proto používáme léty ověřený proces, který neustále optimalizujeme. Ten se skládá z osmi kroků:
Jako první krok u každé naší spolupráce je nastavení očekávání na straně klienta o možnostech a rizicích spolupráce s Youtubery. Reklamní kampaně s Youtubery jsou specifické a my jsme tu proto, abychom Vám pomohli rozhodnout, zda je to pro Vás vhodný způsob propagace.
Druhým krokem je důkladná analýza klientových požadavků, na základě kterých pomáháme klientovi formulovat zadání, které nám umožní připravit maximálně efektivní řešení na míru jeho potřebám.
Reklamní kampaně s Youtubery mohou, kromě velkého organického záshu plnit v digitálním prostředí nejrůznější cíle. Účelem zadání je definovat si jaké cíle budeme v kampani sledovat a na jaké publikum budeme kampaní cílit. Zároveň si nastavíme cenové rozpětí a časový rámec kampaně.
Ve čtvrtém kroku připravujeme koncept kampaně tak, aby byl plně v souladu s cíli klienta a těch aby dosáhl co nejefektivněji. V tom nám napomáhá náš proanalytický přístup, největší know-how a počet realizací ve Střední Evropě.
Pátým krokem je výběr vhodných Youtuberů hodících se k zapojení do daného konceptu. Pro tuto činnost máme dedikovaného Youtube specialistu a vlastní analytický software, který nám umožňuje vybrat nejvhodnější Youtubery dle současného výkonu, afinitě k produktu či službě, sociodemografických údajů publika a v neposlední řadě i kvalitě a rizikovosti spolupráce.
Poslední krok před začátkem fáze realizace slouží k odladění konceptu a končí uzavřením závazné objednávky. Tomu předchází kontrola všech aspektů a nastavení kampaně vůči našemu internímu checklistu, kterým minimalizujeme rizika a který vznikl na základě cenných zkušeností získaných z více než 100 realizací.
Samotná fáze realizace pak obnáší několik vlastních kroků a může trvat od 14 dnů až po několik měsíců.
Spolupráce končí posledním krokem vyhodnocení, které má jednak podobu reportingu výsledků a analytických dat v reálném čase v systému Influx, dále obnáší slovní shrnutí spolupráce, včetně doporučení ideálního způsobu návaznosti komunikace.
Za dobu našeho působení na trhu jsme realizovali více než 100 reklamních spoluprací s předními českými a slovenskými Youtubery, což nám umožnilo je dobře poznat. Dlouhodobě spolupracujeme s těmi jenž vynikají svým talentem, spolehlivostí a kvalitou práce.
Co říkají naši klienti