Heureka.cz

Youtube management

Zadání

Heureka chtěla oslovit a zaujmout mladé lidi skrze tvorbu vlastního obsahu. Naším úkolem bylo vymyslet způsob, jak to v dnešní době dělat atraktivně, dlouhodobě a s co největším efektem.

Konverze

za rok

6,000+

subscribers

 

52

videí

KPI Youtube

1,3+ mio

zhlédnutí

Průměrně 23,000 zhlédnutí na video.

Ocenění

Fenix Content Marketing Award

1. místo Fenix Content Marketing 2019

kategorie YouTube

IMC Czech Awards

3. místo IMC Czech Awards 2019

kategorie Digitální Idea

50%

audience retention

KPI Youtube

3,1 mio

minut watch time

Naše role

Připravili jsme kompletní komunikační strategii pro YouTube, vytvořili obsahové série a zajišťujeme kompletní produkci videí, technickou správu kanálu a nákup médií.

Řešení

Komunikační strategie

Přišli jsme s návrhem jít cestou videa a vybudovat vlastní YouTube kanál značky. Na něm potom dlouhodobě vytvářet zajímavý a pro cílovou skupinu relevantní obsah.

Využili jsme unikátního postavení značky na domácím trhu a etablovali jsme Heureku do pozice nákupního rádce. Téma rádcovství se stalo ústředním pro celý kanál. Vytvořili jsme několik obsahových sérií, z nichž každá plní jinou funkci, specifickou pro YouTube, ale všechny vychází z tohoto tématu.

YouTube tak pomáhá Heurece ve snaze změnit vnímání značky z pozice porovnávače cen do pozice největšího nákupního rádce na českém internetu.

Obsah

1. Diváky vzděláváme v sérii “Nákupní rádce”, kde jim pomáháme s výběrem produktů skrze tvorbu nadčasového obsahu. Série upevňuje Heureku v pozici nákupního rádce a klientovi se ji daří monetizovat u partnerů.

Heuréka - rádce

Heuréka - rádce Heuréka - rádce

Heuréka - rádce

2. Inspirujeme je v sérii “Chytře na…”, která přináší hodnotu v podobě zajímavých tipů do každodenního života. Tato videa budují povědomí o značce a poskytují největší zdroj sledovanosti a nových subscriberů kanálu.

Heuréka - rádce Heuréka - rádce

Heuréka - rádce

3. A v neposlední řadě diváky také bavíme - v sérii “Kecy a věci”, do které zveme známé hosty a zpovídáme je nejen na téma nakupování. Série slouží pro šíření povědomí o kanále a získávání nových subscriberů.

Heuréka - rádce

Heuréka - rádce

Distribuce

Začali jsme tvorbou nadčasového obsahu, který souvisel s nejčastěji vyhledávanými tématy. Diváci se k tomuto obsahu dostávají sami. Když byl zveřejněn dostatek videí, začali jsme spolupracovat s influencery a obsah mediálně podporovat.

Využíváme všech dostupných možností platformy, jak diváka na kanál přitáhnout a udržet (formou provázanosti veškerého obsahu, tzv. channel flow). Využíváme infocards, endcards, call-to-action, různé formy mediální podpory a influencery.

Při mediální podpoře dosahujeme násobně lepších výsledků, než je standardem trhu. Jedno zhlédnutí stojí průměrně 0,1 CZK a view rate se pohybuje od 40-75% (podle typu série).



Veškerý obsah průběžně analyzujeme a na základě dat optimalizujeme. Díky tomu dosahujeme stále lepších výsledků.

Průměrná CPV u videí na kanále 3-4x nižší než standard trhu.

View rate

94,7%

view rate u reklamního videa

CPV

0,1

průměrná CPV

Testimoniál

Co říkají naši klienti

Kampaň na podporu kanálu

Naše tři pravidelné série nejsou jediný obsah, který se na kanále objevuje. Vytváříme také jednorázová tematická videa či celé kampaně.

Např. na jaře roku 2018 jsme se pro naší cílovou skupinu rozhodli natočit tematický speciál nákupního rádce “Jak se stát youtuberem”. Vybrali jsme tři známé domácí influencery, každého z jedné z nejsledovanějších sekcí - beauty, gaming a entertainment. Vyrazili jsme k nim domů vše zdokumentovat, zvláštní důraz jsme kladli na techniku a vybavení. Představili jsme divákům také začátky tvorby daných tvůrců a jejich tipy, jak uspět.

Studio tour a práce Youtuberky

Videa byla velmi úspěšná. Měla více zhlédnutí než videa na kanále zapojených influencerů a navíc bylo více než 95% zhlédnutí zcela organických. Jedno video se nám dokonce povedlo dostat do trendů českého YouTube (13. pozice).

Trendy

13.

místo v trendech českého YouTube

KPI Youtube

370k

zhlédnuti

 

95%+

organicky

CO NOVÉHO V INFLUENCER & YOUTUBE MARKETINGU?Přihlašte se k našemu boostletteru a už vám nic neunikne Přihlásit Zavřít
Jsme: *

Menu