Heureka chtěla oslovit a zaujmout mladé lidi skrze tvorbu vlastního obsahu. Naším úkolem bylo vymyslet způsob, jak to v dnešní době dělat atraktivně, dlouhodobě a s co největším efektem.
za rok
6,000+
subscribers
52
videí
1,3+ mio
zhlédnutí
Průměrně 23,000 zhlédnutí na video.
kategorie YouTube
kategorie Digitální Idea
50%
audience retention
3,1 mio
minut watch time
Připravili jsme kompletní komunikační strategii pro YouTube, vytvořili obsahové série a zajišťujeme kompletní produkci videí, technickou správu kanálu a nákup médií.
Přišli jsme s návrhem jít cestou videa a vybudovat vlastní YouTube kanál značky. Na něm potom dlouhodobě vytvářet zajímavý a pro cílovou skupinu relevantní obsah.
Využili jsme unikátního postavení značky na domácím trhu a etablovali jsme Heureku do pozice nákupního rádce. Téma rádcovství se stalo ústředním pro celý kanál. Vytvořili jsme několik obsahových sérií, z nichž každá plní jinou funkci, specifickou pro YouTube, ale všechny vychází z tohoto tématu.
YouTube tak pomáhá Heurece ve snaze změnit vnímání značky z pozice porovnávače cen do pozice největšího nákupního rádce na českém internetu.
Začali jsme tvorbou nadčasového obsahu, který souvisel s nejčastěji vyhledávanými tématy. Diváci se k tomuto obsahu dostávají sami. Když byl zveřejněn dostatek videí, začali jsme spolupracovat s influencery a obsah mediálně podporovat.
Využíváme všech dostupných možností platformy, jak diváka na kanál přitáhnout a udržet (formou provázanosti veškerého obsahu, tzv. channel flow). Využíváme infocards, endcards, call-to-action, různé formy mediální podpory a influencery.
Při mediální podpoře dosahujeme násobně lepších výsledků, než je standardem trhu. Jedno zhlédnutí stojí průměrně 0,1 CZK a view rate se pohybuje od 40-75% (podle typu série).
Veškerý obsah průběžně analyzujeme a na základě dat optimalizujeme. Díky tomu dosahujeme stále lepších výsledků.
94,7%
view rate u reklamního videa
0,1
průměrná CPV
Co říkají naši klienti
Naše tři pravidelné série nejsou jediný obsah, který se na kanále objevuje. Vytváříme také jednorázová tematická videa či celé kampaně.
Např. na jaře roku 2018 jsme se pro naší cílovou skupinu rozhodli natočit tematický speciál nákupního rádce “Jak se stát youtuberem”. Vybrali jsme tři známé domácí influencery, každého z jedné z nejsledovanějších sekcí - beauty, gaming a entertainment. Vyrazili jsme k nim domů vše zdokumentovat, zvláštní důraz jsme kladli na techniku a vybavení. Představili jsme divákům také začátky tvorby daných tvůrců a jejich tipy, jak uspět.
Videa byla velmi úspěšná. Měla více zhlédnutí než videa na kanále zapojených influencerů a navíc bylo více než 95% zhlédnutí zcela organických. Jedno video se nám dokonce povedlo dostat do trendů českého YouTube (13. pozice).
13.
místo v trendech českého YouTube
370k
zhlédnuti
95%+
organicky