Popularita krátkých, vertikálních videí roste. Většina značek s nimi pracuje především na TikToku, Facebooku či Instagramu. Ale víte, že je můžete sdílet i na YouTube? A že ve skutečnosti je na YouTube sleduje skoro dvakrát více lidí, než na TikToku?
Popularita krátkých, vertikálních videí roste. Většina značek s nimi pracuje především na TikToku, Facebooku či Instagramu. Ale víte, že je můžete sdílet i na YouTube? A že ve skutečnosti je na YouTube sleduje skoro dvakrát více lidí, než na TikToku?
Chcete ušetřit čas, zvýšit sledovanost a být opravdovým YouTube expertem? Pak byste měli znát těchto 7 funkcí.
Jak zaujmout diváka obsahem, jak ho u videa udržet, jak ho přivést zpátky a jak to vše zopakovat? To jsou časté otázky nejen značek, ale i samotných YouTuberů. A dnes si na ně odpovíme.
YouTube kvůli kontroverzi s obsahem znovu zpřísňuje pravidla užívání platformy a začíná se cenzurovat. Co nového kromě poslední #voxadpocalypse přinesly uplynulé měsíce, se můžete dočíst v našem shrnutí.
Váš kanál už vypadá dobře na pohled, ale stále ještě vám chybí některé z důležitých nastavení. Máte nastavené tagy kanálu? Popisky u videí? Nevíte jak? Tak to jste našli ten správný článek.
Založením YouTube kanálu vaše práce ještě nekončí. Teď je potřeba ho co nejlépe nastavit. V tomto článku vám ukážeme, jak udělat kanál přehlednější a zpříjemnit divákům návštěvu.
Rozhodli jste se vytvořit YouTube účet pro vaši firmu? Tak to jste udělali krok správným směrem, protože online video táhne stále více lidí. Navíc se nejedná o nic složitého a celý proces vám zabere jen několik minut.
Rok 2019 je čerstvě za námi a my se můžeme podívat na to nejzajímavější, co se během něj na YouTube odehrálo.
V tomto článku se dozvíte vše potřebné o YouTube marketingu. Od toho, že YouTube není ani tak sociální síť, jako vyhledávač, přes to kolik lidí ho sleduje u nás i ve světě, až po to v čem jsou jeho hlavní benefity a zda je vhodný právě pro vás.