Nevyužívat influencery vás může přijít draho. Jaká rizika opozdilcům hrozí a co můžete udělat proto abyste se vyhnuli tomu nejhoršímu najdete v článku.
Nevyužívat influencery vás může přijít draho. Jaká rizika opozdilcům hrozí a co můžete udělat proto abyste se vyhnuli tomu nejhoršímu najdete v článku.
Ptáte se, jestli se máte po letech zkušeností s influencer marketingem ještě stále kam posouvat? Jestli mohou být vaše výsledky lepší? V Albi si tyto otázky položili a vyplatilo se jim to.
Chcete, aby byla vaše značka na TikToku vidět? Nevíte, co pro to musíte udělat? My vám to povíme.
V tomto článku se podíváme na to, jak funguje algoritmus TikToku a jeho způsob doporučování videí. Jeho pochopení je totiž stěžejní pro úspěch vaší značky.
Popularita krátkých, vertikálních videí roste. Většina značek s nimi pracuje především na TikToku, Facebooku či Instagramu. Ale víte, že je můžete sdílet i na YouTube? A že ve skutečnosti je na YouTube sleduje skoro dvakrát více lidí, než na TikToku?
V poslední době se opakovaně objevují varování před sociální sítí TikTok, která shromažďuje citlivé informace o více jak 1,5 miliardě uživatelů. Je to opravdu tak vážné? Jaké vám hrozí nebezpečí?
Ten nejčastější dotaz, který dostávám, je: “co vlastně ta influencer marketingová agentura dělá?” A s nevelkým odstupem je často následován otázkou: “proč bychom si ten influencer marketing neměli dělat sami?” Dnes se pokusím obě tyto otázky zodpovědět.
Chcete ušetřit čas, zvýšit sledovanost a být opravdovým YouTube expertem? Pak byste měli znát těchto 7 funkcí.
Co vše byste měli zohlednit při výběru influencerů do kampaně a jaká rizika na vás během tohoto procesu číhají, se dočtete v tomto článku.
Jak zaujmout diváka obsahem, jak ho u videa udržet, jak ho přivést zpátky a jak to vše zopakovat? To jsou časté otázky nejen značek, ale i samotných YouTuberů. A dnes si na ně odpovíme.
YouTube kvůli kontroverzi s obsahem znovu zpřísňuje pravidla užívání platformy a začíná se cenzurovat. Co nového kromě poslední #voxadpocalypse přinesly uplynulé měsíce, se můžete dočíst v našem shrnutí.
Váš kanál už vypadá dobře na pohled, ale stále ještě vám chybí některé z důležitých nastavení. Máte nastavené tagy kanálu? Popisky u videí? Nevíte jak? Tak to jste našli ten správný článek.
Pokud chcete, aby se vám investice do Influencer marketingu několikanásobně vrátila, tak si nenechte ujít tento článek. Prozradíme vám, jak návratnost investice měřit a dáme vám tipy, jak se postarat o to, aby byla co největší.
Založením YouTube kanálu vaše práce ještě nekončí. Teď je potřeba ho co nejlépe nastavit. V tomto článku vám ukážeme, jak udělat kanál přehlednější a zpříjemnit divákům návštěvu.
Rozhodli jste se vytvořit YouTube účet pro vaši firmu? Tak to jste udělali krok správným směrem, protože online video táhne stále více lidí. Navíc se nejedná o nic složitého a celý proces vám zabere jen několik minut.