EN

Get Boost v médiích

jidlo-resize.png

Jak využít oblibu "food porna" při tvorbě obsahu

Přes 70 % lidí, kteří na internetu sledují videa o jídle, je ve věku 18 až 34 let. Toho ve svých kampaních využily značky Knorr, Nestlé, Helmann´s či Lipton. Vznikla tak seznamka na základě chutí či výzva mezi youtubery k přípravě sendvičů, na které jsme se s Helmann´s podíleli.

mikroinfluencer-resize.png

Mikroinfluenceři hýbou světem. Proč je využít na YouTube?

Steve Bartlett z agentury Social Chain letošní rok nazval rokem mikroinfluencerů. Proč? Kdo je vůbec tím mikroinfluencerem a jak se jejich využití projevilo v naší kampani pro ČSOB?

foto.png

Přelomový rozsudek kvůli vulgarismům. Na ‚zavření‘ je ale půlka českého YouTube

„Obecně platí pravidlo, že problémové a explicitně kontroverzní tvůrce nezapojujeme. Je naše zodpovědnost klienta chránit, aby se nespojoval s tvůrci, kteří vystupují proti jeho filosofii,“ říká Tomáš Gavlas.

vlak.png

Youtubery si najímají i státní firmy. Výsledky jsou skvělé, pochvalují si

Už i státní instituce chtějí využít vlivu youtuberů, který soukromé firmy rozpoznaly už dávno. Agentura Czech Tourism, České dráhy nebo Úřad vlády platí desítky tisíc korun za to, aby se dostaly mezi mladé lidi na internetu.

utubering.png

Kolik vydělají čeští youtubeři? První z nich překonali milionovou hranici

Zhruba dvacítka českých youtuberů už vydělává přes milion korun ročně. Stali se modlou i nejúčinnější reklamou. Jak tento byznys funguje a jak youtubeři ovlivňují mladou generaci?

krasa.png

Krása a nákupní rozhodnutí na YouTube

Jednou z nejvyhledávanějších skupin v oblasti marketingu jsou mladé ženy ve věku 19-35 let. Čím jsou tak unikátní? Jsou nezávislé, vědí, co chtějí, a nákupní rozhodnutí dělají jinak než jejich starší sestry či matky.

obama-web.png

Pohled v čase: Jak YouTube mění politiku?

Od makaka za kamerou až po youtubery v Bílém domě. YouTube je s námi už více než 10 let a diametrálně změnil politickou komunikaci. Jaké jsou světové trendy? A ovlivní YouTube i letošní parlamentní volby v Česku?

strepiny-foto.png

Jejich videa sledují statisíce lidí. Kolik si vydělávají Youtubeři?

Hlavní jsou příjmy z reklamy, které YouTube umisťuje přímo před jejich videa, to je zhruba jedna třetinu příjmů youtuberů. Další třetina většinou bývá ze spolupráce s komerčními firmami. Poslední třetina může být merchandising, vlastní oblečení a produkty.

dotyk-foto.png

Čeští youtubeři vyzrávají, hrozí jim větší regulace

Mezi 18 a 35 lety sledují lidé Youtube víc než televizi. Také sami youtubeři stárnou a víc se dotýkají témat, která ovlivňují jejich každodenní život a cítí potřebu se k nim vyjádřit. Třeba Kovy původně natáčel spíš o hrách a aktuálně víc komentuje politiku a veřejné dění.

youtube-1.png

Čeští politici před volbami krouží kolem youtuberů. Co brzdí zapojení mladých hvězd internetu?

Nevyužtí potenciálu youtuberů v Česku je škoda, protože statistiky ukazují, že více než 75% odběratelů youtuberů je 18+, tedy potenciálních voličů.

valda.png

Dá se státní podnik propagovat youtubery? Takhle to zkusily České Dráhy

Vliv a sílu youtuberů si uvědomují a především zkoušejí už i v podnicích, do kterých byste to možná na první pohled neřekli. Jako marketingový prostředek je zvolily České dráhy. Jak jim to vyšlo?

bez-nazvu.png

Jak na reklamní kampaň s využitím youtuberů

Spolupráce s influencery je velice citlivý způsob reklamy, který – když se nepovede – může uškodit nejen značce, ale i samotnému youtuberovi. Jak se nespálit a jak s tímto křehkým marketingovým nástrojem pracovat?

rsz_aquababes_3.jpg

Digitální strategii Aquababes zajistí Get Boost

Digitální komunikace Aquababes má kromě YouTube jako primárního kanálu zahrnout sekundárně Facebook, Instagram, Snapchat, za nimi Twitter. A samozřejmě web.

bubble.png

Skočí firmám na všechno? Youtubeři jako marketingový nástroj

Většina youtuberů si nyní dává velký pozor na to, s jakou značkou se spojí, protože pokud by se značka ukázala jako nesolidní, mohlo by to výrazně poškodit jejich vztah s diváky.

lenka_capova_mediar.jpg

Get Boost najal Čápovou jako šéfku marketingu

V Get Boostu bude zvyšovat povědomí o rozšiřujícím se portfoliu služeb a zdůrazní posun agentury ke strategiím firemních kanálů na YouTube.

Podílíme se na organizaci festivalu

Zjistit víc
Co nového v YouTube marketingu? Přihlašte se k našemu boostletteru a už vám nic neunikne Přihlásit Zavřít
Jsme: *

Menu