EN

T-Mobile Czech Republic a.s

KAKTUS POLŠTÁŘOVÁ MELA

Zadání

Kaktus slaví své druhé narozeniny a rád by netradičně zapojil vybrané Youtubery s přesahem do live eventu. Právě akce jako #utubering ukazují zajímavý přesah digitálních celebrit do offline světa – lze tento vliv využít i pro komunikaci značky KAKTUS?

Cíl kampaně

Vytvořit event, který si cílová skupina spojí s brandem Kaktus a Youtubery, a který zároveň organicky podpoří vnímání značky.

Koncept

Kaktus se rozhodl ke svým narozeninám připravit velkolepou akci pro své fanoušky a vyzval youtubery, aby udělali se svými fanoušky největší polštářovou bitvu v historii ČR a pokořili tak český rekord.

Kampaň odstartovala sérií kreativních pozvánek, kde youtubeři motivovali své fanoušky k účastí na polštářové mele. Na Youtube a Instagram profilech zapojených opinion leaderů jsme zároveň kreativně představili brand Kaktusu a jeho spojení s akcí.

Kampaň jsme připravili ve spolupráci s Mediální agenturou

EVENT JAKO STŘEDOBOD

Celá komunikace kampaně směřovala ke klimaxu v podobě samotného eventu.

Kampaň odstartovala sérií kreativních pozvánek, kde youtubeři motivovali své fanoušky k účastí na polštářové mele. Na Youtube a Instagram profilech zapojených opinion leaderů jsme zároveň kreativně představili brand Kaktusu a jeho spojení s akcí.

Hubem celé komunikace, ze strany youtuberů byla facebooková událost Kaktus - Polštářová mela, kde účast potvrdilo 1,7 tisíce diváků.

Celá teasingová část probíhala přibližně měsíc a postupně jsme odhalovali místo a datum konání, přesný program a kompletní seznam zapojených youtuberů a dostávali tak kampaň do povědomí.

POLŠTÁŘOVÁ MELA

Samotný flashmob se konal na Karlově náměstí v Praze a kromě samotného pokusu a získání oficiálního českého rekordu návštěvníky čekal celodenní program v podobě vystoupení jednotlivých youtuberů, dj´s, BMX show a závěrečné autogramiády.

Akce se účastnila paleta nejznámějších českých Youtuberů Jirka Král, Shopaholic Nicol, Stejk, Hoggy, Kovy, Johnny Valda, VADAK, A Cup Of Style, Makyna, Týnuš Třešničková, Stylewithme, Vidrail a řada další.

Výsledky

 

1,3 mio

YouTube views

 

1,2 mio

Social reach (Instagram + Facebook)

 

Certifikovaný rekord o největší polštářovou bitvu v ČR

Společně s předcházející kampaní #boduju se podařilo zdvojnásobit počet fanoušků na fb kaktusu. Výrazné zvýšení engagementu a aktivity na sociálních sítích Kaktusu

KPI‘s

 

400 - 800 k

Youtube Views

 

120 - 350 k

Social reach (Instagram
+ Facebook)

 

Získat pro kaktus certifikovaný rekord v největší polštářové
bitvě v ČR

Testimoniál

Videa Influencerů

Co nového v YouTube marketingu? Přihlašte se k našemu boostletteru a už vám nic neunikne Přihlásit Zavřít
Jsme: *

Menu