EN

Philips Česká republika, s.r.o.

Philips click & Style

Zadání

Představit univerzální strojky Philips Click & Style cílové skupině mladých lidí skrze online influencery, ukázat Philips jako moderní a pokrokový brand, který umí pracovat s komunitami na sociálních sítích a motivovat cílovou skupinu k nákupu produktů.

Cíl kampaně

Product awareness a podpora přímého prodeje.

Philips Norelco

Koncept

Philips ve spolupráci s online influencery připraví sérii 9 „extrémních výzev“. Ty poté budou k dispozici na kampaňové mikrostránce, včetně motivátoru k nákupu produktu.

Kampaň odstartovala spuštěním mikrostránky, kde lidé hlasovali o tom co daný influencer udělá za extrémní výzvu. Po hlasování obdrželi slevový kupón na nákup produktu.

Kampaň jsme připravili ve spolupráci s Partnerskou agenturou

Ocenění

IEA 2015

3. místo IEA 2015

kategorie spotřební zboží, služby

Český direkt a promo

Digitální trefa
(Zlatá mediale)

Český Direkt & Promo 2016

Přiznaná Reklama

Pro kampaň Philips Click & Style jsme zvolili strategii přiznané reklamy.

Philips se otevřeně přihlásil ke kampani, vtipnou formou v povedeném intro klipu. V kombinaci s přidanou hodnotou (divácky zajímavý obsah využívající populárních online hvězd) si tak okamžitě získal sympatie diváků.

Ty se poté promítly jednak ve výsledcích, kdy kampaň výrazně překonala všechny stanovené cíle, tak v reakcích lidí, kteří reklamu viděli. Ať už formou pozitivních reakcí a komentářů, nebo velkým organickým dosahem brandovaných reklamních videií přímo od Philipsu.

Doprovodná brand videa ke kampani od Philipsu získalo jako vedlejší efekt přes 146.101 organických zhlédnutí.

Díky přiznání reklamního sdělení obdržela videa i 97% kladných hodnocení..

Mechanika Kampaně

  • Krok 1 Influenceři sdíleli hlasování a tak přiváděli své fanoušky na mikrostránku.
  • Krok 2 Po zveřejnění výsledku hlasování influenceři reagují na výsledek.
  • Krok 3 Po 7 dnech od zveřejnění výsledku vychází video s výzvou, které opět odkazuje na mikrostránku kampaně.
  • Krok 4 Kde je galerie všech realizovaných výzev.
  • Krok 5 Po zveřejnění videií od všech influencerů přichází ještě sestřih „making of“ toho nejlepšího ze všech výzev, který influenceři znovu prosdílí.
Mechanika Kampaně

Výsledky

1 972 753

celkový počet zhlédnutí u videí

1 094 500

celkový dosah na soc. sítích

186 536

návštěvníků webu

17 030

registrací návštěvníků webu

96 191

interakcí návštěvníků webu

KPI‘s

650 000

Youtube Views

500 000

dosah na sociálních sítích

50 000

návštěvníků webu

1 000

registrací návštěvníků webu

10 000

interakcí na webu

Testimoniál

Videa Influencerů

Menu