EN

Karlovarské Minerální Vody a. s.

Český Slavík Mattoni

Cíle kampaně

  • Představit mladé generaci internetovou anketu Mattoni Hvězda Internetu 2015 a motivovat je k hlasování.
  • Přivést mladou generaci ke sledování televizního přenosu Český Slavík Mattoni 2015

Koncept

Shopaholic Nicol byla vyzvána, aby předávala cenu za anketu Mattoni Hvězda Internetu. Spolu s ní Mattoni vyzvala i další známé Youtuberky, aby jí pomohly s přípravou.

Vznikla série videí, ve které se dívky společně (a také za pomocí svých díváků) připravují na slavnostní večer. V průběhu kampaně se obsah objevoval také v TV Óčko. Celou kampaň uzavřel report ze Slavíka, který se objevil v pravidelném pořadu Shopaholic Nicol s názvem Get Out!

V prvních týdnech Youtubeři teasovali nadcházející akci a vyzývali diváky k hlasování v anketě Mattoni Hvězda Internetu. Po uzavření hlasování se začali zaměřovat více na samotný slavnostní večer. V tuto chvíli se také divácí dozvídají, že se zapojuje Jirka Král, který bude předávat cenu společně s Shopaholic Nicol.

Zapojili jsme všechny kanály Youtuberů - od klasických videí, přes Facebook a Instagram až po Snapchat a Periscope.

Zapojení Youtubeři:
Shopaholic Nicol, Petra Lovelyhair, A Cup of Style, Stylewithme, Týnuš Třešničková, Makyna, Jirka Král, Kovy.

Ocenění

IEA 2015

1. místo IEA 2015

kategorie společnost, politika, kultura

Mattoni Hvězda Internetu

 

Celá kampaň odstartovala více než měsíc před konámím Českého Slavíka Mattoni 2015. Cílem pro tuto část bylo komunikovat, že se blíží Slavík, na kterém bude Nicol předávat jednu z cen a hlavně odkázat diváky k hlasování v anketě Mattoni Hvězda Internetu.

První týden vychází video, ve kterém Nicol společně s dívkami z A Cup of Style a Stylewithme vybírají šaty. Na konci videa představují divákům tři možnosti a nechají je vybrat, v kterých šatech má Nicol na Slavíka jít. Poté, co diváci odhlasují, se objevuje další video, ve kterém se objevuje finální outfit ve větším detailu.

 

O dva týdny později se Nicol schází pro změnu s Petrou Lovelyhair a Týnuš Třešničkovou, které jí pomáhají vybrat vhodný make-up. Divákům jsou opět v prvním videu představeny tři možnosti, ze kterých si mohou vybrat. Po hlasování se objevuje další, “vyhodnocovací” video.

Ve videích i na soc. sítích se objevuje branding Mattoni. Během natáčecích dní dívky používají také Snapchat Mattonky.

Celý mini-seriál běží také v TV Óčko. Každá z dívek dává k sobě na kanál jedno z videí. Čímž dochází k propojení fanouškovsých základen všech dívek a kampaň získává řádově větší zásah.

Nezávisle na tomto mini-seriálu se objevují také další videa. Např. Kovy si připraví speciál na téma “ocenění” (z kterého také odkazuje diváky k hlasování na web) a Makyna zmiňuje, že se na Slavíkovi ukáže taky a rovněž vyzývá své diváky k hlasování.

 

Testimoniál

Co říkají naši klienti

Český Slavík Mattoni

Uzavírá se hlasování v anketě a do Slavíka zbývá jen týden. Začíná se teasovat samotná akce. Diváci se dozvídají, že cenu bude společně s Shopaholic Nicol předávat Jirka Král.

V den akce se Nicol sejde se všemi dívkami a společně se připravují na večer. V průběhu celého dne vzniká velké množství obsahu na sociálních sítích (Facebook, Instagram a Snapchatu) a cíl je jasný - motivovat diváky k tomu, aby se večer dívali na předávání cen v televizi. Všichni se přesouvají na samotnou akci. Teasování probíhá i několik minut před samotným předáním.

A ani v průběhu předávání si Jirka neodpustí trochu toho livestreamu ze svého mobilu. Na soc. sítích se objevují příspěvky celý večer, nesmí chybět ani after party.

Celou akci následně reportují Youtubeři ve svých videích.

Oficiálním ukončením kampaně je výstup na kanále Nicol - v pořadu Get Out!

Výsledky

 

1 500 000+

YouTube views

 

400 000+

Facebook reach

 

3 000 000+

Instagram followers

Co nového v YouTube marketingu? Přihlašte se k našemu boostletteru a už vám nic neunikne Přihlásit Zavřít
Jsme: *

Menu