EN

Unilever ČR spol. s r. o.

Hellmann’s Nejlepší Sendvič

Cíle kampaně

  • Zvýšit spotřebu majonézy i mimo hlavní „sezónu“ (Velikonoce, Vánoce) – pomocí jejího spojení se sendvičem.
  • Edukovat domácí trh a nabídnout divákům Youtuberů alternativu ke svačině anebo lehkému jídlu v podobě sendviče.
  • Komunikovat „togetherness“.
  • Přivést lidi na web www.receptynakazdyden.cz www.rnkd.cz.
  • Podpořit nově vzniklý Instagram profil Hellmann’s.

Koncept

Vybrali jsme šest Youtuberů a nechali jsme je za pomoci diváků vytvořit - v jejich očích - nejlepší sendvič. Youtubeři následně natočili video, ve kterém připravují sendvič společně s někým blízkým. Recept na sendvič je umístěn na www.rnkd.cz, kam Youtubeři po skončení videa odkazují své diváky a vyzývají je, ať si připraví vlastní oblíbený sendvič. O ten se mohou podělit na Instagramu a navíc mohou vyhrát i zajímavé ceny.

Krom YouTube se obsah objevuje i na dalších sociálních sítích - konkrétně na Facebooku a Instagramu. V příspěvcích je citlivý branding Hellmann’s.

Kampaň trvá necelý měsíc, postupně se objevuje obsah u jednotlivých Youtuberů. Dochází k lehkému překryvu (když jeden Youtuber finišuje, druhý začíná teasovat). Při výběru Youtuberů byl kladen důraz na to, aby měli odlišné diváky a oslovili jsme co nejvíce lidí.

Zapojení Youtubeři:
Exploited, Matúš, Stejk, Vaďák, Stylewithme, Shopaholic Nicol

Teasing

Než se vytvořila samotná videa, tak jsme nechali vzniknout trend - sendvič. Youtubeři teasovali svoje diváky na sociálních sítích a zapojili je do procesu vytváření. Nejprve se objevil příspěvek na Facebooku, kde se ptají diváků na tipy, jejich oblíbené ingredience a další věci související se sendviči.

Následně se objevují Instagram příspěvky, kde Youtubeři teasují samotné video. Součástí příspěvků je product placement majonézy Hellmann’s a zmínka, že se chystá video s tematikou přípravy sendviče.

Video

Každý z Youtuberů má jiné publikum a proto jsme u každého zpracovali samotné video jiným způsobem. Někdo udělal bláznivou výzvu se svým kamarádem, někdo vyrazil na pohodový piknik do parku a další vytvořil největší sendvič.

Velký pozor jsme dávali na autenticitu, když jsme společně s Youtubery vytvářeli finální sendviče. Smyslem bylo, aby daný sendvič skutečně vystihoval Youtubera, který jej dělá. Stylewithme udělala typický vietnamský sendvič Banh Mi, Stejk jako milovník Velké Británie udělal klasický britský sendvič a třeba Matúš originální „slovenskou bombu“ - čímže se dostáváme k tomu, že každý z Youtuberů si svůj sendvič mohl také pojmenovat.

Na konci každého videa Youtubeři odkazují diváky na web www.rnkd.cz, kde najdou Youtubery napsaný recept, podle kterého si mohou sendvič vytvořit sami doma.

Soutěž na Instagramu

Celá kampaň byla ukončena soutěží na Instagramu, ve které mohli diváci vyhrát ceny přímo od Hellmann’s - stylovou svačinovou tašku plnou produktů. Stačilo, když se podělili o svůj vytvořený sendvič a sledovali nový profil Hellmann’s. Youtubeři tuto soutěž sdíleli na svých profilech.

Testimoniál

Co říkají naši klienti

Výsledky

 

780 000+

YouTube views

 

150 000+

Facebook reach

 

800 000+

Instagram followers

Na Instagram profilu Hellmann’s přibylo 3200 nových fanoušků.

Noví fanoušci vydrželi dlouhodobě a jsou aktivní, odešlo jich jen kolem 15 % – čtyři měsíce po konci kampaně je na profilu Hellmann’s 2700+ followerů a číslo stále roste.

Co nového v YouTube marketingu? Přihlašte se k našemu boostletteru a už vám nic neunikne Přihlásit Zavřít
Jsme: *

Menu